czwartek, 22 października 2015

Girlanda świetlna

Wy też oszaleliście na punkcie cotton ball lights? Ja tak! A moje dzieci jeszcze bardziej ;)

Ale ja oczywiście nie byłabym sobą, gdybym kupiła gotowe światełka w sklepie. W internecie znalazłam mnóstwo różnych sposobów na własnoręczne wykonanie takich kulek - postanowiłam spróbować swoich sił i zrobić swoją wersję, a właściwie od razu 3 ;) Pierwsza girlanda już gotowa, dwie pozostałe muszą poczekać na większą ilość wolnego czasu. Dla porównania powiem Wam, że koszt materiałów potrzebnych do zrobienia 3 świetlnych łańcuchów po 20 lampek wyniósł tyle, ile jedno oryginalne cotton ball lights (20 lampek). Mam więc 3 w cenie 1 :)


Same bawełniane kulki różnią się od oryginału. Niektórym mogą podobać się bardziej, innym mniej. Dla mnie efekt jest bardzo zadowalający, a satysfakcja z wykonania girlandy i kreatywny czas spędzony z dziećmi - bezcenne.

Tutorial - jak zrobić girlandę świetlną, znajdziecie tu: http://www.homebook.pl/artykuly/162/diy-jak-zrobic-girlande-swietlna









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz