środa, 18 grudnia 2013

Pasek do sukni ślubnej

Dzisiaj zapraszam do obejrzenia czegoś stworzonego dla panny młodej.

W czerwcu tego roku odbył się ślub mojej przyjaciółki. Suknię miała już kupioną i wymarzyła sobie dodatek do niej w postaci paska, którego nigdzie nie mogła znaleźć...
Wybór pasków do sukien ślubnych w internecie jest niewielki, jeśli już jakieś są to w salonach sukien ślubnych, a w związku z tym ich cena jest dość wysoka. Przeważnie takie paski ozdobione są dużą ilością kryształków i bardzo przykuwają uwagę, a tu chodziło o delikatny dodatek do sukni.

Po bezskutecznych poszukiwaniach ja zostałam poproszona o uszycie takiego paska. Na szczęście było sporo czasu na ewentualne poprawki. Wcześniej niczego podobnego nie szyłam i było trochę strachu, że nie podołam... a w końcu miał być to ładny dodatek na dość ważną uroczystość ;)

Pasek nie wyszedł może idealnie - gdybym szyła go dziś na pewno o kilku rzeczach pomyślałabym wcześniej, coś zrobiła inaczej - ale końcowy efekt wyszedł bardzo zadowalający. Popatrzcie sami:

Fot. Roman Sołowiej











Pasek uszyty został z różowej satyny, zapinany z tyłu na haftki. Jeśli ktoś byłby zainteresowany posiadaniem takiego - piszcie :)



1 komentarz:

  1. A dla mnie pasek był idealny! Najlepszy, najładniejszy,dokładnie taki jaki chciałam. Nigdzie bym takiego nie znalazła. Zdolniacha z tej mojej przyjaciółki bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń