środa, 15 kwietnia 2015

Kocyk (becik) dla niemowląt


Pisałam kiedyś na blogu, żebyście uważali na podróbki minky, bo często są dużo gorszej jakości, a sprzedawcy nie informują, że nie jest to oryginalna tkanina z Shannon Fabrics. Dalej to podtrzymuję, chociaż ostatnio skusiłam się na wypróbowanie pewnej "podróby" ;)



Od jakiegoś czasu zamawiam tkaniny w sklepie dresowka.pl. Niedawno pojawiły się tam polary z wytłaczanymi kropkami - wyglądają jak minky. Są w dużo niższej cenie i zbierają bardzo dobre opinie od klientów. Postanowiłam więc, że i ja je wypróbuję. Zakupiłam 1 mb białego polaru i powiem szczerze, że materiał bardzo miło mnie zaskoczył - jest cieńszy (sprzedawcy tego nie ukrywają), ale jest równie przyjemny w dotyku, mięciutki jak oryginalny (przynajmniej przed praniem).

Z mojego testowania owego polarku wyszły dwa kocyki w rozmiarze 75x100 cm. Do każdego dołączona jest wstążka, dzięki której przekształcimy nasz kocyk w rożek i posłuży on maluszkom już od pierwszych chwil życia :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz