piątek, 11 sierpnia 2017

Wakacyjne kreacje

Przed wakacjami i w ich trakcie uzupełniłam trochę garderobę swoją i dzieci nowymi ciuchami - uszytymi oczywiście przeze mnie. Nie są to żadne modne kreacje, ani bardzo skomplikowane, po prostu wygodne ciuchy do chodzenia na co dzień. Postanowiłam zebrać je i pokazać w jednym poście. Będę tu dorzucać nowe, zdjęcia ubrań, które jeszcze powstaną i tych, których zdjęć jeszcze nie odszukałam bądź nie zrobiłam. Zaczynajmy: 








Kurteczka z softshellu. Szyłam z tego materiału pierwszy raz, nie szyło się źle, choć połamałam chyba ze 3 igły. Kurtka bardzo się przydała na wakacjach w górach.



Spodnie z wiskozy, które już prezentowałam na blogu:


Krótkie spodenki z jerseyu, które też już mogliście zobaczyć (2 pary moje, w paski najstarszej córki):





Legginsy, których nigdy za wiele:




Bluzeczki na ramiączkach z cienkiego jerseyu premium:



Dresy dla córek na chłodniejsze wieczory. Powstały 3 takie z przetartego jeansu (dresówka pętelka):


Bluzy w wersji mama-córka :)



Jedna z moich bluzek, której udało się zrobić zdjęcie:


Kombinezony z jerseyu:


I kilka sukienek (wersja dla mamy w kropeczki i 3 inne dla najmłodszej córki):





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz