sobota, 4 marca 2017

Wykrój sukienki

Dzisiaj podzielę się z Wami wykrojem na sukienkę, którą ostatnio uszyłam. Zaznaczyć muszę, że nigdy jeszcze nie robiłam wykroju, a już na pewno nie dla innych, więc wybaczcie wszystkie niedociągnięcia ;) Starałam się, żeby wykrój był czytelny i zawierał wszystkie niezbędne wymiary, aby go sobie narysować. Jeżeli jednak czegoś nie rozumiecie, nie możecie rozczytać itp, to piszcie, chętnie odpowiem na wszystkie pytania :)

Do podszycia dekoltu wycięłam pasek 60 cm x 4 cm. Resztę widać na zdjęciach. Przerywaną niebieską linią zaznaczyłam miejsce zgięcia materiału na podszycie dołu sukienki i rękawów. Na czerwono zaznaczyłam też miejsce wszycia kieszeni, wysokość wszycia też da się odczytać z wykroju.

Dodam, że wykrój zawiera już zapas na szwy  (u mnie ok 5-7mm).

* I jeszcze dość ważna informacja, której nie zamieściłam wcześniej - wykrój na rozmiar 38, wzrostu mam 176 cm :)






1 komentarz: