czwartek, 25 października 2018

Bluzka ciążowa


Trochę się u mnie zmieniło, czasu na szycie było mało, właściwie szyłam tylko to, co akurat było potrzebne - legginsy, bluzy, koszulki. W sumie głównie dla rodziny szyję, ale ostatnio różnych projektów jest trochę więcej, a z racji tego, ze od niedawna jestem na zwolnieniu - nadrabiam szyciowe zaległości i po mału organizuję wyprawkę ;)

Mam nadzieję, że uda mi się na bieżąco wrzucać na bloga to, co uszyję. Będą to głównie rzeczy ciążowe i niemowlęce. Na początek bluzka uszyta na podstawie innej (kupionej) - ma bardzo prosty krój, a dzięki dekoltowi w serek bardzo fajnie się prezentuje. Szycie dekoltu przysporzyło mi trochę kłopotu, bo szyłam taki pierwszy raz, ale za drugim razem już poszło gładko.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz